مشخصات دوست خوب
 
 
 

   - مشخصات دوست خوب


با عرض سلام خدمت دوستان بزرگوار

ابتدا خدمت شما عرض کنم بنده از دیدن نظرات شما هرگز ناراحت نمیشم و نخواهم شد ولی دوست دارم اگه حرفی دارین از الفاظ محترمانه و جملات معقول استفاده بفرمایین. وقتی دنیا متمدن شده بد نیست ما هم از بدویت فاصله گرفته و در شاهراه مدنیت قدم بگذاریم.

همونطوری که در عنوان ذکر کردم از نظر مبارک شما دوست خوب چه مشخصاتی می تونه داشته باشه؟شاید پرسش بنده یک پرسشی به نظر ساده باشه ولی اگه خوب توجه بشه چندان هم ساده نیست.بیصبرانه منتظر نظرات زیبای شما هستم،مرتضی

 



نظرات شما عزیزان:

سرخوش
ساعت12:16---8 آبان 1390
سلام آقا مرتضی چرا دور برداشتی .کسی نگفته من با شلوار پوشیدن مشکل دارم .

من خودم اگه قرار باشه یه روز همچین اتفاقی بیفته به شدت باهاش مخالفت میکنم

.من خودم یه دختر محجبه وچادری هستم وچیزایی که نوشتم صرفا جنبه ی خنده وشوخی داره

بازم بهم سر بزن خوشحال میشم از نظراتت استفاده کنم
پاسخ:سلام. شما اگه مقيد به اصول هايي باشين نبايد بپذيرين خدايي ناكرده كسي مطلبي در وب شما عنوان كنه كه درخور شان شما نباشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ | نوشته شده توسط: مرتضی در: یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:,| نظرات  :

 

 
منوي اصلي

ارشيو مطالب


آذر 1390
آبان 1390
شهريور 1390
موضوعات مطالب
لينک دوستان
بهترین وبلاگ دوستیابی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صلح و دوستی و آدرس peacewanter.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

 
لينك هاي روزانه
- کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

جستجو

     Search

طراح قالب
Template By: LoxBlog.Com